tisdag 16 mars 2010

Såhär på en tisdagseftermiddag

Följ min blogg med bloglovin!

4 kommentarer:

  1. Jag följer din blogg! ;)

    Förresten så svarade jag på din fina kommentar direkt på min blogg, kunde ju inte göra det här till en början, varför står i mitt svar:

    14 Mars, 03:33
    Camilla: Tack snälla, snälla du! Jag måste säga att jag gillar din också, trots att den bara innehåller två inlägg, haha. :) Men du, jag kunde inte lämna någon kommentar hos dig utan att vara medlem på nåt av de där ställena... Kan du inte ordna så att man som privatperson kan kommentera bara genom att lämna namn och URL? Jag vet att det skall gå om man använder blogspot.com :) Please!

    //Emelie - emelieelisabeth.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Sådär ja, nu ska det vara fixat! Toppen att du sa till, det är lite småfel nu när den är så ny (har glömt bort alla grejer jag fixade på den gamla). Och tack, vad glad jag blir!

    SvaraRadera
  3. Grejt! Det var så lite! Alltid roligt att göra människor glada!

    SvaraRadera
  4. Det gör absolut ingenting att du kommentarbombar mig, jag blir bara glad av det! :)

    Smoothien ja, den var verkligen kalasgod. Lite syrlig, det gillar jag.

    Åh, lucky you, de solbrillorna är verkligen coola!

    SvaraRadera